خطاب به تمام دنیا
نوشته شده توسط : perana

+ قسم به جایگاه ستارگان که براستی قسم بزرگی است( فَلا أُقْسِمُ بِمَواقِعِ النُّجُومِ وَ إِنَّهُ لَقَسَمٌ لَوْ تَعْلَمُونَ عَظِيمٌ )، ازدواج نخواهم کرد. من برای اولین بار به مدت هفت سال عاشقی کردم. به کسی حق دخالت ندادم و نمیدم. طاهره رو از زندگیم حذف نمیکنم. حذف طاهره حذف وجود خودم هست. بهتره حالا که با تبر قطع شدم به ریشه ام چنگ بزنم. اون هایی که ذره ایی مرد هستند نه اشباح الرجال می فهمند من چی میگم.

+ من خانواده ندارم. چون ازدواج نکردم. تنها خانواده ایی که ببینمشون آرام میشم خانواده پدری هستند.

+ من صورتجلسه ای که علیه من نوشته شده باشد را امضا نمی کنم.

+ ازدواج نکردنم از سر لجاجت نیست بلکه یک تصمیم هست. در مورد لجاجت امام علی میگه لجاجت تدبیر را سست می کند.

 

+ میخوام از خانم طاهره حسن زاده کوهی که در مراحل آزمون استخدامی و گزینش و آزمون بدو خدمت و آشپزی سعی کردند با جمع آوری سوالات و دادن آرامش و راهنمایی کمکم کنند تشکر کنم. از خانم فاطمه اسکندری که در دوره کارآموزی با صبر و حوصله سعی کردند بهم نرم افزار سامان رو آموزش بدهند تشکر کنم. از آقای هادی عباسی که در دوره خدمت در رینه با راهنمایی های فنی اش کمکم کردند تشکر کنم. از آقای حیدر راعی که خانه اش و امکاناتش رو در اختیارم گذاشت و راهنمایی های پدرانه بهم میداد که بتونم در رینه باشم تشکر کنم.

 

+ اگر کسی فایل ورد رمان فیلم The Birdman of Alcatraz را داره برام بفرسته. سپاس. ایمیلم= reza.khodadust@gmail.com





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: